Checklist pentru eveniment team building

Manageri, membrii ai echipei de resurse umane, lideri de echipa si multi altii sunt cei care isi asuma responsabilitatea de a se ocupa de organizarea unui eveniment de team building care sa multumeasca pe toata lumea. Cine a facut asta deja, va poate spune ca nu e deloc usor sa aduni informatiile necesare de la echipa, sa vezi ce si-ar dori fiecare si sa ai in vedere fiecare detaliu al organizarii ca sa iasa ceva de povestit. O persoana din departamenul de resurse umane chiar ne-a spus ca cel mai bun mod al ei de a masura efectul unui eveniment de genul asupra membrilor echipei este de a observa cat de des se aduce vorba in mediul lucrativ de ceea ce s-a intamplat la iesirea de team building.

Ca sa va fim de ajutor, am conceput o lista de bifat pentru principalele informatii de adunat si sarcini de realizat de catre organizatorul de eveniment. O parte se realizeaza intern, iar alta parte a lor se transmit furnizorului de program de team building, ideea e sa le avem bifate pe toate la finalul experientei de organizare. Structura poate sa difere in functie de tipul de eveniment, adaptati in functie de nevoi, si nu e 100% cronologica, unele activitati pot sa apara mai repede sau se pot rezolva simultan.

Inarmati-va cu voie buna, nu uitati ca e nevoie si de putina flexibilitate, nu totul e previzibil, si nu uitati sa va distrati si voi alaturi de colegi!

checklist team building

Download lista aici: CHECKLIST TEAM BUILDING